2008. szeptember 29., hétfő

oltások

Már kezdek hozzászokni az oltásokhoz. Amennyire paráztam a tűtől régebben (még legutóbb is, januárban), most már tényleg felnőtt módra viselem :))
Ma hármat is kaptam : sárgaláz, tetanusz és a Hepatitis A+B harmadik köre, ami 15 évre ad védettséget. A másik kettő 10-10 évre. Plusz a malária gyógyszer (csak ez volt 10ezer forint!!), mindennel együtt 30ezret hagytam az oltóközpontban! kész vicc. na de ez van, ez is hozzátartozik.
a legjobb az volt, hogy megkérdezte a dokinő, milyen kezes vagyok, mert a másikba adja. Ugyanis fennáll az esély, hogy zsibbadni fog a kezem egy darabig... na jó, ezt megúsztam.
Hogy arról ne is beszéljek, hogy 4 napig sanszos, hogy lázas leszek, de szedhetek lázcsillapítót.
(sárgaláz a perui dzsungel miatt kell, malária mindenhol a dzsungelben, a tetanusz még itthon sem hátrány, de ott hatványozottan jó, a hepa-turmix meg alap.

Egy hét múlva ilyenkor már Beaumont-ban leszek..., percenként számolom vissza az időt...

addig még sok készülődés, utolsó dolgok beszerzése (főleg a fotós kiegészítők), utolsó kör mosások, és a bepakolás. és sok-sok munka is, amit nem terveztem, de azért belefér még ez is.

jaj, és még más is történt, majd elfelejtettem! A nagy tervezésben úgy gondoltuk, hogy 2 hónap nem lesz elég, így esett, hogy megnéztem - csak úgy - az eDreams oldalán, hogy mennyi lenne a jegy, ha később jönnénk vissza. S kiderült, hogy mintegy 280 euróval kevesebb. Mivel a módosításnál a különbözetet nem adják vissza, amennyiben olcsóbb az új jegy, így olcsóbb volt lemondani az egészet, mert a lemondási díj még így is kevesebb volt, mint a különbség a két jegyár között. Így lemondtuk, s újra megvettük, odaútra ugyanarra a gépre, visszaútra viszont december 20-ra. Azaz dec 20án indulunk Buenos Aires-ből, 21én hajnalban érünk Párizsba, s az én gépem (Wizzair) Beauvais-ról du 3kor indul Bp-re. Ez utóbbi elég necces, mert ha 1 óránál többet késnek a gépek (összesen), akkor már taxival sem nagyon érem el a csatlakozást. De remélem, nem lesz semmi gond.
Tehát így az utunk 10 hetesre bővült. Ez elég idő arra, hogy lemenjünk egészen az Argentin tűzföldig, a híres "világvégi" vasútat megnézni...

Nincsenek megjegyzések: