2008. december 10., szerda

Patagonia - Buenos Aires

Erre a napra két verzió létezik, mivel ez, az első, elszállt, s csak később tudtam visszaállítani. De már nem törlöm ki, így kétfajta olvasata is lesz a túrának. Majd egyszer, ha rendszerezem, úgyis kiegészítem, és pontosítom... Addig meg bocs.

"Estancia" - azaz tipikus argentin farm a vilag vegen, a preri kozepen

Viszonylag esemenytelen 850 km utan, amit a razos, kavicsos uton tettunk meg, atszelve az orszagot Kelet-Nyugat iranyban, (annyi tortent, hogy a motort vedo femlap vegleg leszakadt, igy ezt egy poros kisvarosban 25 pesoert megszereltettuk, meg kellett heggeszteni).
Eredmeny : 10 nap kaland, 4500 km, ebbol kb 1400 kavicsos uton, egyszeri kemping, tobbi vadkemping, vagy kocsiban alvas. Furdes 2-3 naponta, zomeben diakszallokban, vagy mint pl utolso nap, benzinkutnal (de szuper volt a forro zuhany a benzinkutnal!).
Dec 8an du 3ra ertunk Bariloche-ba.

Buszjegy megvetele masnap reggel 9.30-ra, majd kocsi visszaadasa, s internet.
Itt osszetalalkoztunk Galien ismeroseivel, akikkel meg Laoszban ismerkedett meg, s utazott veluk 1 hetet! Teljesen veletlenul, megbeszeles nelkul, ugyanabba a netkavezoba mentunk be, s 1 oran keresztul eszrevetlenul egymas mellett neteztek!
Utana persze nagy beszelgetes, kozos vacsora (eleg feledheto steak-et ettunk..).

Majd, mivel minden draga, mi meg sporolunk ugye, visszabuszoztunk (este 10 is elmult mar) a buszpalyaudvarhoz, ami a varos szelen van, s mivel meg du felderitettuk, hogy a pu es a to kozti nagy bozotosban vannak nemi szabad teruletek, lemasztunk ide a sotetben, s az utolso buszt jelzo hangosbemondo hangjara felvertuk kis satrunkat.
Stikaban, mivel ugye Argentinaban elvileg tilos a vadkemping...
De egesz jol aludtunk - eltekintve attol, hogy en minden zajra felriadtam, mivel feltem, hogy felfedeznek...

Reggel 8kor keles, satorbontas, majd a palyaudvaron kave es keksz reggelire (nemi cicamosdas utan a wc-ben - ugyebar mar megint a 3. nap reggelere virradtunk, mikor no furdes..)
A busz nagyon pozitiv meglepi volt : teljesen aggya dontheto, hatalmas ulesek, 2x hideg kaja, korlatlan viz, es kave, s este meleg vacsora (2 fogas)!
Bar igaz, hogy a jegy Buenos Aires-ig 220 peso volt (52 euro)